22 March 2016

video tutorial pre organizatorka.sk

Tvoriť pre ORGANIZATORKA.SK je pre mňa vždy radosť. Pretože: 1. Martinka (majiteľka e-shopu) je neskutočne milá osôbka, ktorá mi vždy s krásnym balíčkom pošle aj milé slovo a zopár darčekov navyšie (teda zatiaľ to bolo len dvakrát, ale mám pocit, že takto virtuálne poznáme už odvždy :-D ) a 2. pretože jej obchodík je zameraný skôr vintage štýlom, čo je pre mňa vždy trochu výzva vzhľadom na to, že môj štýl je odlišný. To je ale super, skúšať niečo nové a kombinovať to s vlastným štýlom! Schválne som si teda vyskladala balíček aj so zopár fakt vintage kúskami, ako napríklad veľka gumená pečiatka s bicyklom, alebo papier s vintage kartičkami :-)

Video návod a viac fotiek nájdete na blogu ORGANIZATORKA.SK










No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ♥