07 May 2016

papero amo BLOG HOP 2016

Už tradične organizuje Papero Amo na deň scrapbookingu jeden skvelý, farebný, bohatý a úžasný BLOG HOP! Poďte sa zapojiť a čítajte ďalej! (A ak ste prihopsali z Leinho blogu, tak vitajte :-) )





Takže ak ste sa tu preklikali z prvých blogov, už asi viete o čo ide. BLOG HOP je presne to, ako to znie - hopsanie z jedného blogu na druhý :-D Všetko to začína na blogu PAPERO AMO, kde sa o tom dozviete viac  a kde sa hopsanie začína. V komentári odpoviete na otázku a prekliknete sa na ďalší blog s ďalším príspevkom, ďalšou otázkou a tak ďalej. Tak vitajte na tom mojom :-)






My dievčatá z Design Tímu Papero Amo sme si pre vás na tento blog hop prichystali zopár zaujímavosti a prvá z nich teda vyčarila aj mne úsmev na tvári :) Už dávnejšie mi napadlo napísať o tom blog post a teraz je to tu! 


P R E D    A    P O

MôJ PRVÝ A (zatiaľ) POSLEDNÝ LAYOUT!

Môj prvý layout: zalovila som vo svojom hard discu a vytiahla tento temný klenot. Dátum nasnímania: 18.2.2012, Rím, Taliansko. Ako môžete dobre vidieť, fotené večer pri umelom svetle, fotka mierne rozmazaná, vpravo trochu vidieť drevený stôl. Na layoute chýbaju fotky, keďže stránku som musela robiť hneď potom, ako som zistila, že nejaký scrapbooking existuje - vystrihla som si obrázky z časopisu. Ale to najlepšie nakoniec ... to ČIERNE pozadie!!! (tu by sa mi teraz hodil aspoň tucet smajlíkov plačúcich od smiechu :-D )

Môj zatiaľ posledný layout (keď píšem tento post): dátum vytvorenia: 14.4.2016 ako DIY návod pre Papero Amo :-)




D U O    C H A L L E N G E

V design tíme sme vytvorili dvojice, kde každá z nás mala pre tú druhú vytvoriť balíček/kit so scrapbookovým materiálom, ktorý je typický pre jej tvorbu, priložiť zoznam pomôcok, ktoré môže použiť, prípadne zoznam vecí ktoré MUSÍ alebo NESMIE použiť - a poslať jej domov.  Na moje preveľké potešenie som sa dostala do dvojice s Aničkou :) Jej krasotinky spolu s čajom (a kanadským dolárom :-D ) dorazili a moje tvorivé srdce plesalo.



Poslušne som si uvarila čajík (nakoniec som zistila, že Aničkin čaj bol sypaný a ja nemám čajítko... tak som si spravila mätový) a pustila som sa do stránky. Ďakujem Aničke aj za milosrdné podmienky a možnosť použiť biely papier... nakoniec som to zvládla s ružovým bodkovaným, som na seba hrdá, haha.




Celkom to všetko do seba zapadalo. Text piesne je z Popolušky :-) Ešte aj slovíčko "wish" sa mi hodilo do textu, fotka z Tel Avivu pri mori a minca do toho úúúplne zapadli :-)



M ô J    N A J O B Ľ Ú B E N E J Š Í    P A    P R O D U K T

Jeden? To sa nedá. Milujem všetky pastelové papiere z PA eshopu, washi pásky, všetko zlaté, thickersky a narcisticky aj slovenské PL kartičky, ktoré som navrhla a rada s nimi tvorím. Ja si dovolím trošku obmeniť otázku a pridám jednu vec, ktorá je pre mňa teraz TOP a to je tento ooooch úžasný peračník, ktorý asi musím mať... mám taký pocit :-D 




S Ú Ť A Ž

Do komentára napíš odpoveď na túto otázku:  "Který kit za celou historii PA se ti líbil nejvíc?"
Zo všetkých komentárov v pondelok vylosujeme výhercu POUKAZU NA NÁKUP V E-SHOPE PAPERO AMO v hodnote 300Kč (spolu 3000 Kč na všetkých blogových zastávkach!)

Okomentované? Tak hop na ďalší blog v poradí:


________________________________


Veselý a tvorivý NATIONAL SCRAPBOOKING DAY!

46 comments:

  1. Krásný den scrapbookingu přeji. Pro mě asi nejkrásnější je simple kit club září 2015 s úžasnými jablíčky a enamelkami. Jako druhý se mi pak moc líbí planner kit duben/květen 2016, u toho se mi strašně líbí zlacené washi pásky. Soňa Drdlíková

    ReplyDelete
  2. Prekrásna strána, taká krásna snová :)

    Mne sa páči KIT CREATIVE CLUB -ZÁŘÍ 2014 a KIT SIMPLE CLUB - SRPEN 2015 :)

    ReplyDelete
  3. Nejvíce se mi líbil loňský Pl podzimní kit, ty barvy i obrázky byly prostě nádherné.

    ReplyDelete
  4. Nádherná stránka :-) Mně se nejvíce líbil minulý PL kit (březen/duben)

    ReplyDelete
  5. Mě se nejvíc líbil letošní PL kit březen-duben :)

    ReplyDelete
  6. Teda, mě dostalo to černé pozadí u tvé první stránky :D neskutečné...
    jinak mě se asi nejvíc líbil kit černo-zlatý z kolekce Teresy Collins, ale už si nevybavím, který to byl přesně měsíc...

    ReplyDelete
  7. Krásna stránka Luci a ani mi tam nevadí že nie je podklad biely ;) a vybrať jeden kit to sa snáď ani nedá :) veď každý jeden je super, ale ak mám vybrať z toho čo odoberám tak top pre mňa simple kit unor 2016 a aktuálny PL kit

    ReplyDelete
  8. Krásná stránka. Nejvíc se mi líbil asi PL kit, který byl v loni květen-červen, kdy začaly být v kitech jen české kartičky. O to víc mě štvalo, že jsem jej stihla doma jen vybalit a rychle prohlídnout a pak jsem se k němu dostala až po návratu doma po třech týdnech.

    ReplyDelete
  9. Panečku, to je posun! Moc obdivuji vzdušnost a barevnost tvých layoutů, a taky se těším na nějaké nové kartičky pro PA :-D
    Z kitů se mi líbil moc leden/únor 2015 a mrzí mě, že jsem ho prošvihla.

    ReplyDelete
  10. Nádherná stránka, taky bych chtěla umět tvořit v pastelových tónech...
    Na otázku odpovím trochu vyhýbavě, líbí se mi úplně všechny kity PA, jelikož jsou v nich většinou věci, které bych si sama od sebe nekoupila a pak nakonec zjistím, že mě s nimi baví tvořit :-) A přiznám se, že mám radost z každého kitu, kde je co nejméně věcí v angličtině. Nic proti ní, ale do svých alb ji nepoužívám a přáníček pro mé britské kamarády přeci jen dělám jen omezené množství ;-)

    ReplyDelete
  11. Hodně se mi líbil PL kit září/říjen 2015.

    ReplyDelete
  12. Tak to je posun .... nádhera - pastely miluji - ale jinak já jedu v planner - takže za mne první kit planner clubu

    ReplyDelete
  13. Posun také nádherný!

    Kity neodebírám, ale sleduji :-)
    Vzhledem k mé lásce ke zlaté, tak za mě určitě: KIT CREATIVE CLUB - LISTOPAD 2015

    ReplyDelete
  14. Krásná stránka, taková něžně-čistá :-) líbil se mi třeba simple kit listopad 2015 :-)

    ReplyDelete
  15. Mě se vždycky nejvíc líbí ten nový ;-) teď jsem nadšená ze simple 5/2016, protože se mi prvně do ruky dostaly nafouklé samolepky a ty jsou bezva :-) ´

    ReplyDelete
  16. PL kit Květen/Červen 2015 mě přesvědčil zapsat se do klubu ;-) A Září/Říjen 2015 pro krásné podzimní barvičky a to mám nejraději jemné a pastelové barvy.

    ReplyDelete
  17. Za mna to bude tento majovy, ktory nedockavo ocakavam, lebo bude moj uplne prvy 😀 ale kocham sa aj tymi starsimi a niektore urcite dokupim 😉 Pekny dnik ☺

    ReplyDelete
  18. Za mna to bude tento majovy, ktory nedockavo ocakavam, lebo bude moj uplne prvy 😀 ale kocham sa aj tymi starsimi a niektore urcite dokupim 😉 Pekny dnik ☺

    ReplyDelete
  19. Lucka, nie preto ze si ho vytvorila ty, ale pre mna jednoznacne top kit je PL kveten/cerven 2015, krasne karticky, farby, texty. Planujem si ho objednat znova a hlavne ide o moj prvy PL kit, ktory ma zatiahol do tejto uzasnej PL rodinky:)

    ReplyDelete
  20. Me se moc libil kit 11/12 2015.

    ReplyDelete
  21. Lucka, fantastická stránka! Kity sú super všetky, těším sa, keď si strihem do najnovšieho Creative kitu, na prvý pohádky mi pripadá najkrajší. Ale zistila som, že všetky sú skvelé a prekvapujem sama seba, čo všetko zvládnem využiť ☺

    ReplyDelete
  22. Těch krásných kitu je mnoho. Líbí se Creativ kit červenec 2014

    ReplyDelete
  23. Tyyjo to je skok o 180 stupnu :-).
    Kit, který mě nadchnul byl loňský PL kit květen-červen.

    ReplyDelete
  24. Překrásná stránka Luci! Nejvíc se mi líbil Pl kit leden, únor 2016, psací stroj, brush lettering font... ten jsem využila skoro celý! A z těch, co neodebírám, se mi moc a moc líbí Creative kit duben 2016, kvůli tomu božímu vellum!
    Žanet

    ReplyDelete
  25. Jee, to je oravdu snova stranka :)
    Nejvice ze vsech se mi libil PL kit kveten/cerven 2015. Ty jemne barvicky, to je proste moje :)

    ReplyDelete
  26. Tak to je posun...nádhera. Z vytvořené stránky dýchá pohádková pohoda a líbí se mi moc!! Pro mě byl nejhezčí dubnový Creative kit 2016

    ReplyDelete
  27. Luci nádhera. A teda ten čaj neměl chybu :-D :-D
    Můj nejoblíbenější KIT byl květen/červen 2015 (Verča S.)

    ReplyDelete
  28. Prostě nádhera :-) Odebírám PL kity od Ledna 2015 a zatím u mě vede podzimní PL kit 2015 a na paty mu šlape vánoční PL kit 2015, s těmi se mi super tvořilo, ale ostatní kity jsou také krásné! :-)

    ReplyDelete
  29. Luci díky za tvou inspiraci, moc se mi tve články libi. A z kitu bych vybrala asi březen duben 2016 :-) plko

    ReplyDelete
  30. Zosobní zkušenosti nemohu posoudit, ale ten na duben je nádherný. Jinak moc hezké stránky.

    ReplyDelete
  31. Z kitů nejsem schopná vybrat - snad každý druhý si říkám, že ho výjimečně musím koupit, protože je prostě nádherný (a ty ostatní krásné :-) ), nakonec vybírám z PL - květen 2015
    Stránka je Luci moc povedená, jsi moje inspirace (ke které se mi nějak nedaří přiblížit :-) )

    ReplyDelete
  32. Lucinko, jako vždy nádherná stránka!! ... Z kitů je velmi těžké vybrat ... z poslední doby se mi nejvíc líbil dubnový Creative Kit a pak současný PL kit (tedy na květen/červen).

    ReplyDelete
  33. Ta černá stránka nemá chybu :-) A z kitů jednoznačně miluju PL kit podzimní.

    ReplyDelete
  34. Máš moc pěkné a jemné stránky. Z kitů se nemůžu rozhodnout mezi srpnovým z roku 2013 a 2015. Takže u mě remíza :o)

    ReplyDelete
  35. Pro mně je to rozhodně aktuální PL kit květen/červen

    ReplyDelete
  36. Stránka je nádherná :). Moc jsi mě překvapila svou první, protože je tak moc jiná než na co jsem od tebe zvyklá. Odebírám PL kity, tak zůstanu u nich moc se mi líbí 2/2016, krásně se s ním tvoří (pak také první český z loňského jara).

    ReplyDelete
  37. Já odebírám jen PL kity, od loňského roku. Moc se mi líbí listopad/ prosinec 2015 a letos zatím úplně všechny :-) je fakt, že jsem ve fázi syslení, protože se třemi dětmi toho moc nestíhám. Ale já to dám :-)

    ReplyDelete
  38. úžasná stránka - taková snová :-D a kitů bylo víc, ale teď naposledy jsem tvořila z kitu srpen 2013 a ten byl moooc povedený :-D

    ReplyDelete
  39. Tak tomu říkám kontrast. :-)
    Kity jsou krásnější a krásnější. První bych jmenovala černobílozlatý s razítkem letem světem a pak PL vánoční 2015 a 2016/02. Prostě jeden si nedokážu vybrat. :-)

    ReplyDelete
  40. květen/červen 2015 a od konce roku ty od Tebe Luci:) Jsou prostě NEJ!!!

    ReplyDelete
  41. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  42. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  43. Moc krásné :-) Nejvíc se mi líbil PL kit květen-červen 2015.

    ReplyDelete
  44. Vylosovaly jsme: Jana Sadlonova! Gratulujeme :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥