06 July 2016

about art prints // news

Znova je tu ten exciting čas pre mňa, kedy niečo reorganizujem, triedim, plánujem, upratujem... Tentoraz je to však moja "pracovná náplň", ktorú dávam doporiadku :-) V júni som si KONEČNE založila živnosť (alleluja! doplňte si zvuk fanfár) a už dlhšie som premýšľala, čo so všetkými mojimi aktivitami. Bolo ich totiž dosť veľa, všetky vyžadovali online zviditeľnenie - a to sa na jednej stránke ani nedá bez toho, aby to nemalo hlavu a pätu... Scrapbooking, grafika (logá, blogy, tlačoviny a vlastne všetko možné), grafika pre scrapbooking :D, predaj printov, zápisníkov, plannerov... No chaos. Keďže MILUJEM organizovanie, bol najvyšší čas pustiť sa aj do toho.



Keďže grafika mi pomáha prežiť (a v podstate ma zatiaľ aj celkom baví), rozhodla som sa pokračovať v tom. Moja slabosť sú však papierové výrobky. Milujem vôňu papiera a ak je na ňom moja autorská grafika - a teda je to môj vlastný výrobok - to je pre mňa to naj. Obmedzila som sa však zatiaľ len na printy. Takto sa im môžem venovať poriadne a do ponuky postupne pridávať aj ďalšie. Momentálne mám slabosť na akvarel a brushlettering, tak som sama zvedavá, čo z toho bude :-)

Ďalším krokom bol skvelý coaching od Nikkity - dala mi super užitočné rady, ktoré sa snažím postupne zapracovať, no chce to čas, ktorý zdá sa letí ako utrhnutý :-D a stále ho je nejak málo...
Od apríla som teda pracovala najmä na printoch, ktoré sú hotové a vylepšené :-) 

PRINTY
Tlačím ich teraz na krásny biely, jemne štrukturovaný papier. Posielam prvou triedou v kartónovej obálke, print je vždy vystužený kartónom, zabalený do polypropylénového vrecúška a obalený ešte do bublinkovej fólie.
Dizjany budú samozrejme pribúdať, nejaké sa už chystajú, iné zatiaľ ešte ležie v mojej mysli, no tie hotové už nájdete v mojom obchodíku na SASHE. A za pomoci brata som stihla aj nejaký photoshoot (ďakujem Matúš <3 )


Stále mám však pocit, že ešte milión vecí musím spraviť, kým bude všetko hotové. To asi nebude nikdy... haha, no aspoň ako tak... Pracujem teraz na novom logu, rozhodla som sa totiž premenovať celú značku.... Ja viem, asi nie najlepší nápad, brat ma už za to sfúkol, no keď som začínala pod vlastným menom, povedala som si, že to bude dočasné, kým nevymyslím niečo lepšie a univerzálnejšie. Tak teraz je to tu a začala som už meniť pečiatky, logo... dokonca som si kúpila novú doménu ... a značka bude mať názov LUCY LOVES. :-)


Túto stránku teda o nejaký čas pravdepodobne presmerujem na novú doménu, ktorá - a to je ďalšia novinka a vec na TO DO LIST zozname - bude mojim vlastným e-shopom! Na tomto sa určite namakám, začína to síce sľubne, ale až postupne zisťujem, čo všetko k tomu treba... No nedáme sa predsta znechutiť, nie?!
Bude to celkom plné pracovné leto (ale už si chystám aj nejaké mini víkendové "dovolenky" :-D) 

NOVÉ PRINTY teda nájdete na SASHE a o chvíľu aj na mojej FACEBOOKovej stránke. Grafika je tiež stále dostupná tu na mojej stránke. Rozmýšľam, či som ešte niečo chcela, ale už mi nič nenapadá :-D aj keď som určite na niečo zabudla...
Teším sa na všetky novinky, na to, čo prinesú, na viac tvorenia, maľovania... a dúfam, že grafiky sa vám budú páčiť :-) 


KRÁSNE LETO!!! <3

6 comments:

  1. Lucka, gratulujem k všetkým novinkám a držím palce!
    Pozdravy ♥

    ReplyDelete
  2. Lucka, to je super :) aj keď mne sa značka LuciaBarabas neskutočne páči a nevymenila by som ju za nič na svete :D držím ti palce, nech všetko vyjde tak ako má a teším sa na nové grafiky a printy :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo dakujem Blanka, to je od teba mile :))) si zlata, vdaka!

      Delete
  3. uzasne! blahozelam a tesim sa na dalsie novinky

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥