02 September 2013

road trip 2013

Last week me and my brothers (that means my 3 brothers and 1 sister ;) ) went on a little road trip. We spent a weekend on the road and managed to visit a lake, a zoo and "Vlkolinec - a remarkably intact settlement of 45 buildings with the traditional features of a central European village" 8-) ) . All this in one day!

We spent the night in a camp and headed to Trnava on Sunday. Our forth (!!!) brother lives there, so we spent that day with him. He took us to the rope center (if that is the right word...) where he works. It was fun for my younger brothers but definitely NOT for me. Just by thinking about that my heands start to sweat!!!

Well, here are some pictures I took. It was fun! Hope to go on another road trip soon ;)

1

Minulý týždeň som spolu s mojimi troma bratmi a sestrou strávila na cestách. Nazvali sme to "Cesta okolo Slovenska", aj keď v skutočnosti to až tak "okolo" nebolo :D Mali sme na to len víkend, za ktorý sme stihli v sobotu Liptovskú Maru, Vlkolínec a Zoo v Bojniciach. Noc sme strávili v kempe pri Piešťanoch a v nedeľu sme už boli v Trnave, kde býva náš ďalší braček :) Ten nás poobede vzal do lanového centra, kde pracuje. Bolo to síce od neho milé a moji mladší bratia sa bavili, ale stres, ktorý som zažila ja za tie dve hodiny čo sme tam boli mi vystačí až do konca roka... No posúďte sami z fotografií...

No bol to skvelý víkend a ja sa už teším na ďalší výlet,  tentokrát možno na opačnú stranu Slovenska :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ♥