20 January 2016

papero amo DT 2016

Koncom decembra 2015 mi prišiel januárový kit od Papero Amo. Anička vedela dobre, čo robí, keď mi ho posielala. Napriek tomu, že som si dala od scrapbooku - respektíve od DT členstiev - prestávku, aby som stíhala iné veci, som NEODOLALA tejto papierovej, farebnej, voňavej nádhere a povedala som "dobre dobre DOBRE" pre rok 2016 :-D









Prvé stránky z CREATIVE kitov si môžete pozrieť v PA príspevku, tu su dva moje layouty ^_^


Každý nový kit sú malé Vianoce, teším sa na každý jeden - a to najmä preto, že neviem, čo v ňom bude, výzva tvoriť vo vlastnom štýle s materiálom, ktorý si nevyberiete, sa mi páči stále viac a viac :-)

4 comments:

  1. Luci, to je proste takova parada, ze jsi s nami!!!! krasne projekty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. vdaka, vytesujem sa aj ja, o chvilu unor a dalsi kit... juuuu ^_^

      Delete

Thank you for your comment ♥