11 February 2016

scrapbooking haul // papero amo

Koncom roka 2015 bol už najvyšší čas zadovážiť si nejaké slušné albumy na tú obrovskú kopu layoutov, ktoré sa mi nahromadili ... a tiež vymeniť jeden rozpadnutý starší album za niečo na úrovni ("rozpadnutý starší album" = kartónový s veľmi zvláštnym viazaním, v ktorom stránky nedržali pokope... značku si nepamätám; "album na úrovni" = rozhodla som sa pre albumy s povrchom "faux leather" v rôznych krááásnych odtieňoch od American Crafts alebo We Are Memory Keepers, tzv. three rings - čiže viazanie ako klasické zakladače)
No a keď už som objednávala od Papero Amo, nešupnem si do košíka "pár" ďalších vecí? Začiatkom februára mi dorazila riadne veľká krabica... pre zasvätených nemusím opisovať, koľko taká krabica spôsobí radosti :-D
(Pozn. autora: Objednávať v PA je jedna radosť, veľký výber, nádherné kúsky, ochota, ceny v € a možnosť odoslať cez Zásielkovňu, čiže lacnejšie poštovné. Všetko super!)






V balíčku nemohli chýbať písmenkové thickersky - hneď štyri rôzne :) Zlaté, čierne, s motívom dreva a biele so striebornými prúžkami.


Tri albumy. Tri som si objednala už minulý rok, tieto ďalšie už budú dúfam stačiť :-D Ružový je už pripravený na Project Life! Tento rok začínam :-)


Ďalšie krasotinky - Project Life chipboards - krásne kreslené, zlaté transfer obrázky a puffy stickers od Heidi Swapp.


Ako som mohla odolať mačacím sticky notes???


V balíku som si našla aj PL kit na január/február 2016, ktorý som pre PA navrhla. Tohto roku sa kartičky konečne dočkajú aj premiéry :-D Viac o kite v inom príspevku, hádam aj ako súčasť už asi polroka pripravovaného updatu portfólia ... :-)


A ešte jeden kit z mojej dielne - PLANNER KIT! Pre mňa úplne prvý, ktorý som navrhla aj začala používať :-) O ňom tiež viac nabudúce.


K tomu všetkému zopár základných, nepostrádateľných vecičiek, ako napríklad čisté Project Life kartičky, inserty do diáru 2016, kapsy do albumov alebo Stazon čierna pečiatkovacia poduška. Zaujímavosť dňa: táto poduška konečne vystrieda tú, ktorú používam odkedy som začala so scrapbookom - v roku 2011! 
Stazon je naj, nedám naň dopustiť :-)

No a samozrejme som nemohla vydržať a už som niečo poskúšala :-D
Ak ma inšpirácia neopustí, mám v pláne okrem spomínaného updatu portfólia pripraviť aj viac ďalších príspevkov... držím si palce, wish me luck! 


2 comments:

  1. :) aj ja držím palce. vecičky sú nádherné, s takými je radosť tvoriť :D

    ReplyDelete
  2. krasne jsi pokupila, jen co je pravda, Luci :) ja se tedy desne tesim na ty PL stranky!!

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥