11 June 2016

paper haul

Nakupovanie v papiernictve som mala vždy najradšej zo všetkých nakupovaní. Aj keď mu konkurovali kníhkupectvá a v poslednej dobe aj DM-ko :-D Ale tá vôňa papiera, farby a farbičky, to je naj. 
Celý máj som plánovala zmeny v obchodíku, v ponuke, venovala som sa printom - čo znamená veľa kreslenia a maľovania a v rámci "reorganizácie" aj doplnenie kancelárskych zásob. Skvelý dôvod vydať sa na taký "menší" paper shopping!





//

The month of May was super busy for me (and the craziness continues in June, but that´s another story...). I was planning changes in my shop, working on new prints, updating the offer, I even set myself a new desk dedicated to just drawing and painting and working on my prints ... which meant I was in need of some stationery! That´s not even an excuse, that´s a matter of fact - I needed to go paper shopping :-D 
We have a big paper shop here called Papyrus, it´s not a fancy one like PaperChase (gosh what would I give to have PaperChase here!), there´s more of a practical kind of stationery, but it´s still my beloved stationery (haha probably exagerating a bit ) and I enjoyed it and as you can see I´m even writting a blog post about it :-D I got quite a few things - enjoy the pictures! :-)

//

Neviem, či tento obchod existuje aj inde na Slovensku, ale u nás v Poprade máme PAPYRUS - veľkoobchod s kancelárskymi potrebami. Ani som si nevšimla ako a pol hodiny bolo fuč a ja som ešte stále nemala všetko v košíku :-D Keby sme sa so sestrou nedohodli, že si dávame pol hodinky, isto by bol tento haul väčší ... no podarilo sa mi toto:




1. Veľký čierny zakladač s citátom // 3,07€
2. školský náčrtník na kreslenie
3. papiere na printy
4. biele kartónové obálky na odosielanie printov :-)
5. bublinkové obálky
6. dva páry nožníc
7. pastelové post-it bločky // 1,12€
8. lepiace pásky
9. kvetinkový papierový zakladač Pigna //  1,87€
10. "za hrsť" čiernych fixiek na kreslenie a lettering

(pozn.: ceny sú VO keďže nakupujem s IČOm)


No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ♥